Instagram @zunurainsalleh

Friday, August 20, 2010

Jom Ikut TEHA giveaway





SYARAT-SYARAT:

1. firstly,
wajib menjadi follower bloghttp://tehanurfateha.blogspot.com
dan
printscreen bukti bahawa anda telah menjadi follower blog tehanurfateha.blogspot.com.. (ada kan perbezaan kalo dah follow atau belum..)

**untuk printscreen tekan butang "prtsc sysrq" di bahagian atas keybord anda dan paste dekat paint atau powerpoint. kemudian save as picture...

bukti follow blog tehanurfateha

3. buat 1 entry berkenaan JOM IKUT TEHA GIVEAWAY dan masukkan bukti (yang korang printscreen tu) bahawa anda telah menjadi follower.tag minimum 2 orang rakananda untuk menyertai giveaway contest ni..

insan yang terpilih dari kalangan follower-follower di blog ini......

4.
letak banner giveaway kat sidebar blog korang.. :)

5. Wajib
share giveaway ni kat facebook korang.. (korang mesti ada fb kn.. ;D)

6. kemudian, selepas dah join
tinggalkan link anda di ruangan komen entry JOM IKUT TEHA GIVEAWAY.

7. tarikh
tamat adalah pada 31 Ogos 2010.



Hadiah Utama


  • pemenang untuk hadiah utama dan 10 hadiah saguhati akan dipilih secara rawak sekiranya follower mencecah 300 orang.
  • sekiranya follower tidak mencapai 300 orang, hanya hadiah saguhati sahaja yang akan diberikan iaitu kepada 10 orang yang bertuah. **hadiah saguhati adalah suprise!!!

3 comments :

teha said...

thanks n good luck! :)

zUnUrAiN said...

tq...
he

Anonymous said...

1-الإطار العام .وصف الخدمة: .تستقبل عمادات القبول والتسجيل في الجامعات، أو وحدات التسجيل في الكليات والمعاهد جميع الراغبين في الالتحاق بالدراسة وفق جدول تسجيل محدد ومقيد بالنسب المطلوبة لكل تخصص. .نشأة المشكلة: .تنشأ مشكلة التسجيل من العدد الهائل من المتقدمين والحاصلين على النسب المطلوبة، حيث أن معدل وصول العملاء (المتقدمين) طالبي الخدمة (التسجيل) سريعاَ بدرجة تفوق معدل أداء الخدمة من جانب من يعمل بوحدة تأدية الخدمة (موظفي التسجيل). .الهدف من استخدام نظرية صفوف الانتظار: .هدف النظرية هو علاج المشكلة للوصول إلى الموقف الأمثل الذي يحقق خفضاَ في وقت الانتظار للعملاء (المتقدمين) بحيث تصبح مدة الانتظار أقل ما يمكن. 2-2- استخدام النظرية (عناصر النظرية) العميل/العملاء .مركز/مراكز الخدمة .قناة/قنوات الخدمة .نظام الخدمة .3-3- تقييم الخدمة . ملاحظة (احتمال وجود/حساب) عدد من العملاء في الخدمة (انتظار، خدمة). . حساب متوسط عدد العملاء في الخدمة. . حساب متوسط الوقت الذي تقضيه الوحدة في الخدمة. . حساب متوسط الوقت الذي يقتضيه العميل في خط الانتظار قبل وصوله للخدمة. .4-4- مقترحات لحل المشكلة . زيادة عدد قنوات الخدمة (الموظفين) بحيث تصبح هناك زيادة في عدد صفوف الانتظار. . توزيع العملاء (المتقدمين) بأعداد متساوية في كل صف انتظار. . مقارنة أداء قنوات الخدمة على حسب عدد المستفيدين خلال مدة زمنية واحدة (لمعرفة أسباب القصور في الأداء والتأخير في أداء الخدمة، ومعاقبة المقصرين). .بالتوفيق المرجع .برهمين، أميرة .استخدام صفوف الانتظار في تقييم الخدمات التعليمية بحوث العمليات واستخدام الحاسب الآلي

Sexy Pink Heart

Copyright 2013 | Templates Reserved for Zunurain Salleh | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™